" Usah Dituruti Reaksi Emosi, Lantaran Implikasi Tak Serasi Dengan Apa Yang Diimiginasi "

:: Seseorang...Bergelar............... ::

korang caye x kalo aq cakap dulu aq penah ade bf yang boleh tahan encemnye dan baik sebenarnye... Haaaa... sape yang kenal aq ni dy mesti pecaye la... ummm.. Biar aq story cikit kat korang ni.. Aq kenal dy dari kawan kolej aq. Memang pada mulanye aq dengan dy hanye kawan biase. Tapi bile dah berhari2 dok bermessage2 sampai naik lenguh jari ni timbul rase sayang pulak. So...kitorang couple. Ternyata dy memang sorang yang romantik. Opsss... Sorry, aq xtau nak mention cam ne romantik dy 2. Biar aq sorang jela yang tau keyhhhhh guys.. Banyak dugaan, suke dan duke aq lalui dengan dy. Dy sabar layan kerenah aq yang macam budak2 ni. Sweet sangat time 2..!!! Rindu rasenye... Pejam celik pejam celik, kitorang couple sampai 1 tahun 3 bulan je... Jodoh kami x panjang. Pada mulenye aq sendiri x dapat nak terime betape hebatnye tamparan yang aq dapat 2 sebab aq terlalu sayangkan dy. Mase cepat berlalu, dan aq semakin tabah menerime tamparan 2.. :) Terlalu banyak memori aq dengan dy.................................

video

No comments:

Post a Comment