" Usah Dituruti Reaksi Emosi, Lantaran Implikasi Tak Serasi Dengan Apa Yang Diimiginasi "

:: Yee.. Saya Memang Bodoh.. ::

Assalamualaikum..
Hai korang..dah lame aq x update blog ni kan...
Sejak 2 menjak ni aq busy sikit.. Ari ni aq kurang busy..So dapat la aq update blog ni.
Aq xtau padaa sape aq nak luahkan ape yang aq rase skang ni. Kawan baik aq jauh dari aq.
Skang yang tinggal hanye mak..
Mak la kawan terbaik aq skang ni.
Semua masalah aq just mak je yang tau.
Skang ni aq dengan dy tengah ada masalah.. Dari semalam lagi aq dengan dy ade masalah. Puncanye aq x bagi tau dy yang aq keluar.
Semalam dy keluar, dy cakap dengan aq dy nak pergi rumah makcik dy. Kebetulan sebelum 2 aq on9 fb dan nampak update status adik sepupu perempuan ajak dy pergi swimming same, ade la 1 name pompuan lain sepupu dy 2 sebut. Tapi ape hubungan dy dengan pompuan 2 pun aq x pasti. 
Mase 2 aq ade mesej dy, aq tanye dy nak pergi swim dgn dorang 2 ke... Dy terus x jawab mesej aq..
X lame lepas 2 abang sepupu aq datang dengan isteri & anak dy. Dorang ajak pergi Kuala Selangor cari barang. Aq pun keluar la, tapi aq x bagi tau dy sebab aq merajuk dengan dy sebab dy x balas mesej aq yang tadi 2. Lepas kitorang cari barang Along aq ajak abg sepupu aq 2 pergi KTV.
Mase dalam KTV 2 dy ade call aq 2 kali & mesej 2 kali tapi aq perasan sebab nset aq dalam beg bukan dalam poket.
Mase aq tengok nset 2 aq baru je nak call dy, tibe2 dy dah call aq lagi. Aq pun jawab la. Dy tanye aq dekat mane. Aq cakap la aq ade kat KTV dengan dorang semua. Pas 2 dy kate ok then dy off9. Xlame lepas 2 dy mesej aq..
Pass 2 adelah dalam 2 3 kali aq balas mesej dy. Aq diam pun sebab aq x nak bergadoh dengan dy. Sebab nanti ape yang aq cakap mungkin menyakitkan hati dy.. So, aq fikir elok aq diam.
Mase aq dah balik 2 aq on9 jap. Aq ade la update status sikit, tapi bukan pasal ape pun. Just share information.
Tibe2 aq tengok dy ade update "STUPID..." tersentap aq sekejap. Aq tau perkataan ditujukan pada aq. Lepas aq dah tengok 2 aq pun off9. 
Nset pun aq off. Kepala aq sakit sangat..& idung aq berdarah.. Sampai pukul 4 lebih baru darah 2 start kering.
Semalaman aq x tidur..
Bile pagi aq pergi kantin cam biase. Dy call no mak aq cari aq then tanye aq kat mane..
Lepas dy dah tau aq kat mane dy off line.
Bile kerje aq sume dah abis aq on nset aq. 4 mesej dy anta kat aq. Mesej2 dy sume marah aq. Pas 2 dy call aq. Dy marah aq lagi. Bile aq nak bagi penjelasan dy cakap " DAH LA AW..PERGI JELA SANA " 2 adalah wat yang kedua kalinye dy ucap pade aq. 1 lagi dalam mesej.
Aq rase cam hati aq kene cincang. Nak menangis pun x boleh nanti Angah nampak. Nak x nak aq diam jela.. Bile seseorang dah x boleh nak jage hati kite, jalan terbaik adalah berdiam diri jage hati sendiri.
Bile aq balik aq on9.. aq check notisfication.. Aq tengok dy ade komen kat status aq..
Wat yang ke 2 kalinye dy secara terang dy komen " Stupid.never knw about other feel.pentingkan diri sendiri... " 
Yee... Saya memang bodoh..
Saya bodoh sebab x pandai jage ati aw..
Saya memang sorang yang bermasalah dan mendatangkan masalah pada aw...
Saya memang suke bagi alasan pada aw...demi menjaga hati aw..
TAPI......
Xpernah sekali pun saya cakap aw BODOH KAT DEPAN PUBLIC.
Saya still respect aw depan public.
Saya tau saya memang x layak dilayan dengan baik..
TERIMA KASIH AW SEBAB SUDI KAWAN DENGAN SAYA YANG BODOH NI.. DAN TERIMA KASIH SANGAT2 SEBAB SEDARKAN YANG SAYA NI BODOH.
Pipit x sepandai enggang...malah pipit x layak terbang same dengan enggang..
SAYA SAYANG AW..
MAAFKAN SAYA....

No comments:

Post a Comment